Znajdujesz się w: Strona główna > Kandydaci > Informacje dla I roku studiów zaocznych
Informacje dla I roku studiów zaocznych
Terminy zjazdów, Wydział Nauk Społecznych, wszystkie kierunki studiów licencjackich i magisterskich, semestr zimowy 2020/2021
- 3-4.10.2020 r.
- 17-18.10.2020 r.
- 24-25.10.2020 r.
- 7-8.11.2020 r.
- 21-22.11.2020 r.
- 5-6.12.2020 r.
- 12-13.12.2020 r.
- 9-10.01.2021 r.
- 23-24.01.2021 r.
- 30-31.01.2021 r.
Kandydaci przyjęci na I rok studiów niestacjonarnych zgłaszają się na pierwszym zjeździe do Dziekanatu w celu odebrania umowy o odpłatności za świadczone usługi edukacyjne, indeksu oraz legitymacji studenckiej.
Koszt legitymacji studenckiej – 22 zł – płatne na konto rekrutacyjne, bezpośrednio po otrzymaniu decyzji o przyjęciu na studia.
Powitanie studentów I roku studiów niestacjonarnych odbędzie się na pierwszym zjeździe.
Opłata za studia niestacjonarne wnoszona jest semestralnie.
Możliwość wpłaty czesnego w 4 ratach:
Harmonogram wpłat poszczególnych rat:
Semestr zimowy: Semestr letni:
I rata – do 10.10 I rata – do 5.03
II rata – do 10.11 II rata – do 5.04
III rata – do 10.12 III rata – do 5.05
IV rata – do 10.01 IV rata – do 31.05
Wysokość poszczególnych rat: czesne za dany semestr podzielone przez 4.
Plany zajęć
Plany zajęć dla poszczególnych kierunków dostępne będą na stronach internetowych odpowiednich Instytutów/Katedr:
Dla kierunku Bezpieczeństwo narodowe/międzynarodowe, stosunki międzynarodowe: Instytut Studiów Międzynarodowych www.ism.uni.wroc.pl
Dla kierunku Zarządzanie bezpieczeństwem państwa, Zarządzanie projektami społecznymi: Instytut Politologii www.politologia.uni.wroc.pl
Dla kierunku Socjologia, Praca socjalna: Instytut Socjologii www.socjologia.uni.wroc.pl
Dla kierunku Filozofia: Instytut Filozofii www.filozofia.uni.wroc.pl
Dla kierunku Dyplomacja europejska na stronie http://www.dziekanat.wns.uni.wroc.pl/dyplomacja-europejska-studia.html
Adresy e-mail dla studentów - informacja dla I roku
Każdy STUDENT jak i DOKTORANT podczas studiów komunikuje się wyłącznie poprzez uniwersytecki adres mailowy i otrzymuje dostęp do konta pocztowego oraz usług Office 365. Uczelnia wysyła korespondencję również na ten adres.
W celu rozpoczęcia korzystania z poczty w domenie uwr.edu.pl należy zalogować się pod adresem: https://portal.uwr.edu.pl i wybrać opcję: PRZEJDŹ DO OFFICE 365
Logowanie do usług odbywa się przy użyciu loginu w postaci numer_albumu@uwr.edu.pl
Osoby, które nie otrzymały danych wchodząc na https://portal.uwr.edu.pl/resethasla, powinny skorzystać z opcji NIE PAMIĘTAM SWOJEGO HASŁA. Wówczas na dostępny w systemie adres e-mail zostanie wysłany link umożliwiający wygenerowanie nowego hasła. W przypadku nieaktualnego adresu należy skontaktować się z dziekanatem na wydziale w celu jego aktualizacji.
Szkolenie BHP - obowiązkowe dla wszystkich studentów I roku
Instrukcja logowania do szkolenia wstępnego bhp dla studentów i doktorantów
Rejestracja i przebieg szkolenia :
- https://e-edu.cko.uni.wroc.pl/
- Zapoznaj się instrukcją logowania do kursu, którą znajdziesz na stronie szkolenia
3. Odszukaj kursu : Szkolenie wstępne z zakresu BHP oraz Ochrony PPoż.
Termin szkolenia: 1 października do 30 listopada 2020 r.
Wszelkich informacji w powyższej sprawie udziela Dział Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz Ochrony Przeciwpożarowej – tel.: (71) 375-24-89.
System USOSweb Uniwersytecie Wrocławskim
System USOSweb jest jedną z wielu aplikacji webowych współdziałąjącą z Uniwersyteckim Systemem Obsługi Studiów (w skrócie USOS), często nazywaną "wirtualnym dziekanatem", do której mają dostęp studenci, doktoranci i pracownicy naukowo-dydaktyczni.
Logowanie |
---|
Loginem do konta w systemie USOSweb dla studentów i doktorantów jest numer albumu, zaś dla pracowników unikatowy identyfikator złożony zwykle z imienia i nazwiska.
W razie problemów z logowaniem do systemu postępuj wg poniższej instrukcji:
|
Zmiany danych osobowych |
---|
Zmiany danych (m.in. adresu e-mail, serii i numeru dowodu osobistego, itp.) możesz dokonać:
|